در چند روز گذشته اخباری در مورد عرضه محصولات جدید سونی در نیمه دوم سال 2013 میلادی منتشر شد، اخباری که مروبوط به اسمارت فون هونامی و تبلت توگاری سونی بود، ديروز اطلاعات بیشتری در مورد هونامی توسط وب سایت Phonearena منتشر یافت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، بر اساس این شایعات، سونی در حال ساخت اسمارت فون Honami می باشد، که احتمالا یکی از مهمترین محصولات سال 2013 به شمار می آید.و انتظار می رود توجهات زیادی را از سوی کاربران به خود جلب کند. سونی پس از عرضه ی موفقیت آمیز Xperia Z، قصد دارد تا بهترین تجربیات خود را در زمینه ی دوربین توسط Honami به کاربران ارائه دهد.


به تازگی اطلاعاتی از این محصول که با نام Sony i1 شناخته می شود، منتشر شده است، i1 سونی مجهز به یک سنسور Exmor RS می باشد، که از سنسور نصب شده بر روی N8 نوکیا بزرگتر بوده، همچنین سونی از الگوریتم جدیدی در پردازش تصاویر در این محصول استفاده کرده و رابط کاربری دوربین هم مانند دوربین های رده ی Cyber-Shot این شرکت می باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از Phone Arena سونی در ساخت بدنه ی i1 از ترکیب فلز و شیشه به همراه فیبرکربن استفاده کرده که است، این دستگاه از ضخامتی برابر 1 ساننتی متر برخوردار است. 


صفحه نمایش i1، ۵ اینچی فول اچ دی Reality بوده، که در ساخت آن از تکنولوژی Triluminos Display همراه با  X-Reality استفاده شده، همچنین مجهزبه Mobile Braia Engine 2 می باشد،  این صفحه نمایش عمل کرد فوق العاده ای را از خود به نمایش خواهد گذاشت، پردازنده ی  اسنپ دراگون سری ۸۰۰ به همراه پردازنده ی گرافیکی ادرنو ۳۳۰ و ۲ گیگابایت رم از پس تمامی پردازش های i1 برخواهند آمد.


دوربین پرچم دار جدید سونی ۱۶ مگاپیکسلی همراه با موتور پردازش  BIONZ و Lens G سونی می باشد. سونی اعلام کرده است، که این دوربین به راحتی تمامی دوربین های موجود برروی اسمارت فون های اندرویدی را شکست خواهد داد، باتری ۳۰۰۰ mAh به همراه سیستم عامل اندروید 4.2.2 و قابلیت مقاومت در برار آب و گرد و غبار از دیگر جمله ویژگی های این دستگاه می باشد، Sony Xperia i1 در اکتبر و یا ستامبر به بازار عرضه می شود، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار